I wish you were here

Jag tycker om den låten och Kate Voegele sjunger självklart den! Så fin. Önskar att jag hade en sådan bra sångröst. Hade skattat mig lycklig! Jag läser lite tyska såhär sent på natten.. typiskt mig! Men det är bra, för jag läser menningar nu. Det gjorde jag inte förut, lärde mig bara ord. Så att jag sedan själv skulle kunna bilda menningar. Men det absolut svåraste för mig är ju hur man ska uttala orden/menningarna. Dem har ju sådan sjukt snygg dialekt.. det kommer nog ta sin tid att lära mig uttala det rätt, men jag är på gång! Nu börjar jag bli små trött, svider lite i ögona. Femme Fatale är bra. Kvinnan som är med i filmen är så sjukt snygg. Tänk och ha det utseendet. Fast o andra sidan är jag väldigt nöjd med mitt utseende, men hennes är så.. bad! Jaja, ska kanske ta och lägga mig? men nej, självklart.. Zarah lämnade nycklarna hemma, så är jag inte uppe så kommer hon inte in. Oh, det har hänt flera gånger att jag somnat och tro mig, ni vill inte se Zarahs temprament då.. det är då fan illa! Måste sluta svära när jag skriver i bloggen. Fy på mig! Hoppas att ni haft en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: johannis

Kate Voegele är as bra. :)

2009-02-09 @ 03:55:52
Postat av: johannis

Kate Voegele är as bra. :)

2009-02-09 @ 03:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0