Hultsfred - 2009

Hej på er! Kollar just nu på TV, ska strax lägga mig för att sedan gå upp tidigt imorgon bitti och städa mitt rum. Ursäkta ordspråket, men det ser fan förjävligt ut. Samah och jag har pratat lite granna om Hultsfred och jag vill gärna åka dit i år. För att det kommer massa bra artister/grupper som jag tycker om och gärna vill se. Samah och Alexandra ska ju till Peace&Love. Kul! Så dem kan inte åka med till Hultsfred och jag tror inte att någon av mina kompisar får åka dit. Men det är ju endå förståndligt. Men jag vill dit som fan.. åh! Har alltid velat åka dit och det verkar ju så roligt. Det skulle ju liksom vara en underbar start på sommaren. Får snacka mig till och kolla med folk. Puss, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Cely

Jag joinar gärna!

2009-02-10 @ 12:51:37
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0