Hagensta Hill.

Hellu again! Jag sitter i sängen med ett varmt täcke över mig och kollar på TV och laptopen. Det är mys! Mamma och pappa var i affären och köpte med sig hem massa godsaker. Det var även Zarah och Samah som köpte med sig hem massa. Åh, jag vill inte äta sådant. Men när man kämpat en sådan dag och känner att man förtjänar det, så vill man ju faktist äta. haha! Fast, icke sa nicke.. Nej, Nej, Nej och Nej! Jag ska lägga mig vid tio tiden idag, är faktist lite små trött. Klockan nio så börjar det nya avsnitt av two and a half men. Det är så roligt och otroligt bra. Har ni någonsin hört Mando Diao med deras nya album Give me fire? Det är stört skönt album! =) Trodde inte att jag skulle riktigt tycka om det, men där ser man.

Kommentarer
Postat av: anki

Aaa vist är den! Blev helt förälskad när jag såg den !

2009-02-16 @ 19:38:51
URL: http://zaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0