Fredagen den 13de.

Hej! Nu är jag uppe och har redan hunnit att duscha och äta. Nu väntas det bara att föna håret och platta det. Sedan kankse det blir några lockar om jag har lust att göra det. Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på idag, så vi får se vad dagen har att erbjuda. Skulle ju inte vara fel och festa eller göra något roligt. Men däremot så vill jag gå på bio. Jag tycker om att gå på bio, det är himla skoj! Och vet ni vad? Twilight går på bio i Kinna imorgon. Jag har gått på bio i Kinna en gång. Det är så himla keligt. Men det är ju som sagt filmen som spelar någon roll. haha! Får la se vad Zarah och Steph tycker om det. Vi hörs, puss och kram! Se till att inte ha någon otur idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0