Filmkväll

Hej på er. Inan gick jag, Zahara, Alexandra och Samah till Hemmakväll och köpte filmer. Sedan gick vi till affären och köpte Redbull. Nu kollar vi på en av filmerna som vi köpte. 50 cents film kollar vi faktist på. Har kollat halva, och än så länge så är den bra. Handlar om hans uppväxt och hur hans liv går framåt. Han är en väldigt bra artist, finns många bra låtar med honom. Pratade med mamma och pappa inan. Samah har beställt massa grejer på HMs hemsida och det fanns massa fina grejer som hon beställde. Gick in själv där och blev helt galen. Fanns ju så mycket fint! Så jag pratade med mamma och pappa, och de kunde betala för det jag ska beställa. Jag tycker om dem! Egentligen är jag inte så mycket för att beställa grejer, gör aldrig det nästan. Det är härligt och dela garderob med Samah, eftersom vi använder nästan samma grejer och köper saker ihop oftast. Men nu när vi inte har samma storlek på grejer längre, så köper man ju i sin egen storlek. Så vi har kläder i en garderob där vi har allt tillsammans, men vi har även en annan som det ligger typ " gamla " kläder i. Men ska börja lägga kläder jag köper i min storlek där. Jag ska fortsätta att kolla på filmen och sedan gå in och beställa kläder. Lägger kanske upp en bild på sakerna ja beställt, annars så gör ja det kanske imorgon. Ska ifall vara med Julia och Cely imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0