=)







Jag ska fortsätta att plugga enda tills klockan åtta och då börjar Den rätte för Rosing.
Är bara tvungen att kolla på det, verkar faktist bra! =) Men det återstår och se. Zarah har hittat massa gamla låtar på youtube som vi lyssnade på förut. Svenska kärlekslåtar bland annat och dem är så himla bra. Ska försöka ta och ladda ner dem från youtube senare. Synd så har jag inga högtalare på denna datorn, utan den finns mäst för att vi skall kunna blogga och vara inne på msn. Vilket jag oftast bara är, men jag har vant mig vid att vi har tagit bort högtalarna här.
Tillbaka till pluggandet. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Nathy

Fasen vad fina skor!

2009-02-24 @ 18:35:36
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fan vad snygga skor!

2009-02-24 @ 21:45:39
Postat av: Zara

Asså Balush dem är otroligt snygga! Ska ta och beställa hem såna vita:) Puss och kram

2009-02-25 @ 10:14:38
URL: http://justlovemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0