:)

Hej igen! Klockan är halv tolv och jag sjunger just nu på låten " broken strings " . Den är ju så jäkla bra! Älskar James röst, bedårande. Har umgåtts lite med systrarna idag också. Vilket betydde att det inte blev något plugg för mig och Samah denna kväll. När Zarah kommer hem, så blir alla plötsligt lata. haha! Det smittar verkligen av sig. Jag skulle ligga i säng redan vid halv elva ungefär och ha pluggat massa inan dess. Men blev tyvärr inte så. Det är inget jag kan hjälpa, blir bara så till slut. Man har massa att prata om osv.. Vi färgade även Samahs hår, svart igen. Snyggt blev det! Jag ska sjunga klart, sedan ska jag plugga till tolv. Sedan blir det läggdags! Zarah är uppe och köper Redbull och så nu, måste vara pigg imorgon på morgonen. Får 7 timmars sömn, fast egentligen behöver jag 8 timmars sömn för att klara av dagen. Och, jag vill ju absolut inte vara trött sedan på kvällen när det blir dags för Anna. Jag och Ulla ska hem efter skolan och hämta lite grejs, sedan upp till Hemmakväll och köpa blanddricka och sedan till Anna. Får inte glömma att ta ut pengar imorgon och växla under skoltid, så jag har pengarna när jag går hem sedan. Och, så ramlar mina pengar in imorgon av mina föräldrar. Åh, jag älskar dem så!! :) Nu ska jag gå. Vi hörs imorgon, ska försöka att blogga inan jag sticker till Anna om jag hinner, annars får det bli ett snabbt bloggande hos Anna. Skulle jag inte hinna, så ses vi antingen på lördag eller söndag. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0