Den där jobbiga känslan.

Jag hatar denna känslan. Det är hemskt att känna så och vill bara grävna ner mig. En känsla av hat och bara gud vet vad. Sjukt äcklig deprimerad känsla som jag hatar så jävla mycket. Jag hatar att känna såhär och det jag hatar mest av allt är att jag låter mig tryckas med i det. Jag skall klara detta, jag har gjort det förut så varför skulle jag inte lyckas denna gången? Denna känsla tar över hela mig, går inte och tänka på något annat. Man vill bara ligga kvar i sängen och inte göra någonting. Synd nog så måste jag upp till skolan imorgon endå, sedan ska jag försöka att gå hem efter min första lektion. Kan inte denna känslan bara försvinna? Snälla!!

Nu ska jag lyssna på mitt älsklingsband som finns där för mig, Tokio Hotel och försöka somna. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0