Back from school.

Nu är jag hemma ifrån skolan. Inan när jag var hemma på lunchrasten så hade dom börjat att bygga ut här hemma. Ska bli roligt och få se resultatet när allt är klart. Har fått en ny skitsnygg dusch även. Hade ingen aning om först att vi skulle bygga ut här hemma, men där ser man. Som sagt, jag är alltid den i familjen som får reda på saker sist. höhö. När jag kom tillbaka till skolan, så hade jag bara svenska och b-språk. Det gick väldigt fort och nu är jag hemma igen. Skönt! Jag tänkte hoppa in i duschen, men självklart så ska det inte gå eftersom att dem håller på att göra om just nu. Fan, jag hoppas att jag kan duscha när dem lagt in den nya duschen. Ska ifall plugga lite engelska nu hade jag tänkt. Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0