Alingsås

Hej! Jag kom iväg inan och det var faktist trevligt. Min nya kusin är så söt! Hon är så liten, var ju nästan rädd att hon skulle gå sönder. Var jätteförsiktig. Välkommen till familjen, sötunge! Jag och Zarah kom ifall hem vid halv åtta tiden, sedan gick vi till affären och köpte lite grejer. Kollar just nu på Lipstick Jungle, medans jag lyssnar på Ken Ring och snackar med folk på MSN. Jag älskar låten Privat fest med Ken Ring. Den är så fruktansvärt bra och jag älskar hans dialekt. Ingen aning om vad som händer ikväll, undra vad folk ska hitta på. Själv blir det nog att bara sitta hemma med Zarah. Vi har inte direkt så mycket att göra heller. haha! Nathalie skulle egentligen komma hit idag, men hon missade bussen, så att hon kommer hit imorgon. Ska bli trevligt, var ett tag sedan jag träffade henne. Förhoppningsvis så händer det la något imorgon! Fast, de flesta kan jag tänka mig jobbar och så nu. Men, vi får se. Hemmakvällar är aldrig fel heller! =)

Prövade kameran på Zarahs dator, tyckte den var hyffsat bra! Jobbigt att ta kort med digitalkamera varje gång.

                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0