50 cent is the shit!

Ja, ni läste rätt. Det är inte ofta jag sjunger till 50 Cent. Jag älskar ju att sjunga för er som inte visste det. Och idag blev det en rapp artist jag sjöng till! Han är faktist bra, eller ah vissa av hans låtar ifall. Jag gick inte över till Ulla inan, men jag ringde och bad om ursäkt. Vi snackade även lite grann och det blir nog av imorgon istället att vi är. Steph ska jag också vara med i helgen och Zarah åker till sin pojkvän imorgon. Åh, så kul för henne! =) Glad för din skull bejb! Mamma sa även inan att hon och pappa funderar på att åka upp till Göteborg i helgen och spendera lite tid där och även sova över. Asså, jag förstår inte ens varför dem funderar. Åk för gudsskull och gör oss alla en tjänst! haha. Nej, men det skulle bli skönt att vara hemma ensam. Eller nja nästan, broshan också. Men han märker man inte av endå och Samah kommer förmodligen vara hos sin pojkvän hela helgen. Det kan liksom inte bli bättre. Nu ska jag fortsätta att rappa.. ha ha ha ! och sedan kolla på film. Puss på er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0