090227

God eftermiddag! Skoldagen har varit bra och det har gått så fort. Vi hade parlamentet i morse och det var helt okej, trodde dock det skulle vara bättre. Slutade vi kvart över trea och sedan hade jag följe hem med Ulla och Cely. När jag kom hem så pratade jag med Samah om helgen och så. Och nu sitter jag här och kollar på TV och lyssnar på musik. Zarah åkte ju till sin pojkvän och jag och Steph skulle åkt med henne till Göteborg och tagit farväl. Han bor några timmar från Göteborg, så att hon skulle tagit tåget. Men med tanke på att jag slutade sent idag och dem tog bussen vid tre någongång, så kunde jag tyvärr inte åkt med. Och, jag kunde inte heller gå ifrån skolan. Lärde mig även att spela rock ackord på gitarr idag på musiken. Så jävla kul när man väl kommit in i det och kan spela. Trodde det skulle ta en evighet att lära sig det, men visade sig att det inte var så svårt alls. Vi får se vad dagen har att erbjuda! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0