090226

Hej på er! Dagen har varit bra ocn även gott väldigt fort. Skönt! Jag hade prov sista lektionen, i HK. Man fick gå igenom provet med läraren om man ville och det gjorde jag. Fick 24 poäng och godkänt var 29. Surt tänkte jag, det är ju bara 5 poäng mellan. Men så snäll som min HK lärare är, så fick skulle jag ta reda på vad en sak betydde och sedan berätta det för henne. Gött som fan! =) Jag är ifall nöjd, trodde faktist att det skulle gå mycket dåligare. Vi hade egentligen dubbeltimma i HK, men lärarna skulle ha något möte, så vi fick sluta direkt efter provet. Var hemma vid två tiden, gött som fasen. Ingen aning om vad jag skall göra idag, men blir nog en tripp till Ulla sedan. Men kanske, funderar på att lägga mig och sova lite. Men kanske lite onödigt, hmm. Hon ville nämligen att jag skulle åka upp till henne. Men vi får se om vi får tag på varandra senare. Imorgon är det fredag, det är super skönt. Inga mer prov denna veckan, förutom en läxa i engelska. Men what ever.. haha! Jag är bara så glad över att denna veckan nästan är över, så härligt. Känns som att det har varit massa inlämningar, prov och läxor. Men egentligen så har jag ju inte det. haha, inbillningar! Nu ska jag göra något annat, sova tillexempel kanske. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0