090224

Hej! Inan jag skulle lägga mig inan, så fick jag ett sms av Zarah och hon undrade om jag ville gå ut en runda med henne och Steph. Jag tackade självklart ja! Bättre än att ligga hemma och vrida på sig och inte kunna sova. Alldeles för många tankar som snurrar i mitt huvud. Jag kom ifall precis hem, dem följde mej eftersom att klockan strax är halv två på natten och som sagt, jag har endå skola imorgon och måste upp tidigt och får inte komma försent. Det var ifall trevligt att få rensa tankarna och bara berätta allt man känner och tycker. Dem lyssnar självklart och finns alltid där. Jag tycker om dem så otroligt mycket, nu när Zarah har flyttat och bara är här och hälsar på just nu, så känns det lite ont av att hon verkligen ska åka bort igen och kommer nog inte tillbaka på ett bra tag framöver. Och sedan Steph, som kanske också ska flytta upp till Stockholm. Det är synd. Jag minns tillbaka förra året när jag, S och S åkte till Göteborg med Zarah för att lämna av henne och säga adjö, då hon skulle få börja sitt liv och leva det i Stockholm. Det var inte alls kul och ta farväl av henne. Det blev tårar och så, men man kommer ju över det efter ett tag och då blir det skönt. Men saknaden av att alltid ha någon där som alltid finns där precis när som helst, det är en underbar känsla. Och, den känslan känner jag alltid när det gäller Steph och Zarah. Dom är som mina riktiga systrar båda två och jag älskar dem väldigt mycket.

Imorgon ska jag plugga och bara ta det lugnt! Känner att jag inte orkar med något annat än det och jag behöver plugga så det är nog en väldigt bra ide. Så till helgen är jag förmodligen på topp igen. Vi skulle ju repa med musiken diag, men jag gick inte. God natt! Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0