090222

Hej på er. Denna helgen har gått otroligt fort, men fan vad kul jag har haft. I fredags gjorde jag inte så mycket, men det var gött och bara få vara hemma för en gångskull. I lördags, så var jag, Cely och Julia vid Arenahallen och kollade på Jonelias handbollsmatch. Dom förlorade, men spelade jättebra! Sedan åkte vi hem till Jonelia. Vi satt vid datorn, snackade, kollade på TV och dem skrämde skiten ur mig och Julia genom att berätta spökhistorier. Fick ju tårar. Som ni förstår, så hatar jag när folk berättar spökhistorier. Så jag och Julia vågade sedan inte röra oss någonstans. Vi var helt fast vid soffan sedan. Vid halv två så var det dags att gå hem, misstänker att vi ropade och skrek alldeles för mycket. Men kul hade vi! Det kom ingen buss, så jag, Julia och Cely fick iden att gå hem från Kinna till Skene. Det var ju ifall kul medans det varade, vi kom ungefär till centrum och sedan kom Jonel och plockade upp oss och körde oss hem. Var faktist gött och vara hemma, har inte varit hemma på hela dagen. Gick sedan upp till Frölich med Steph och Zarah. Zarah har ringt mig hela dagen för att hon haft det så tråkigt hemma. Stakare! Hon saknade mig så mycket. höhö, inte lätt när vi två alltid är tillsammans annars. Idag var liksom bara ett undantag. Jag ska strax lägga mig och sova, orkar knappt hålla uppe ögonen längre. Usch! Vi hörs imorgon, puss och kram. Hoppas att ni har haft en bra lördagskväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0