090219

Hej på er. Dagen har varit hyffsat bra. Vi hade idrott i morse och jag och Cely ägde ju lätt på att spela pingis. Det var jävla kul men sedan blev jag så trött att jag la mig på en boxningsgrej. Medans så spelade Cely och Sara. Vi hade sedan engelska, b-språk, matte och HK. Vi lagade jättegoda baguett mackor. Trodde inte det skulle bli så lyckat, men det blev mer än lyckat. Ska faktist laga det här hemma någongång i helgen. Slutade strax efter tre och kom hem. De har inte fortsatt så mycket med att bygga ut badrummen. Det är så jävla jobbigt nu när vi bara har en dusch och ett badrum. Vi har ju annars två och det funkar utmärkt. Så förhoppningsvis så blir de klara någongång nästa vecka. Står ju inte ut snart! Jobbigt som fasen på morgonen, när alla ska till badrummet. Men det är bara att stå ut, hade ju hoppas på att dem skulle bli klara idag eller imorgon. Vilket var sagt.. Men nejnej. Duschade ifall efter att jag hade kommit hem från skolan. Sedan kom Ulla förbi en stund. Och nu sitter jag här. Ska strax börja föna och platta mitt hår. Sedan får vi se vad jag gör resten av dagen, kanske plugga lite engelska.. behövs nog!

Var egentligen meninngen att jag skulle åka till Kinna och köpa en kalender, men kom på att jag lika bra kan göra det imorgon för jag tror att jag ska in till Kinna. Men annars hade jag tänkt att kolla på Bokhandlen om det finns någon snygg kalender. Jag behöver en nämligen, för att kunna komma ihåg prov, läxor och annat viktigt i skolan. Även saker som jag behöver få gjort utanför skolan också. Vi fick ju en när vi började i sjuan redan, men hallå please.. dom är ju ur fula och väldigt små. Inget vidare och ha dem! Jag ska gå nu, vi hörs nog ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för gullig kommentar!! =) Är allt bra med dig? Vad hittar du på idag? Nu ska jag ha myskväll och kolla på Wallander! =) KRAM!

2009-02-19 @ 22:31:55
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0