090218

Hej på er. Igår la jag mig vid halv två på natten eftersom att jag hade varit ute med Zarah och Steph. Inget vidare att vakna klockan sju på morse och vara helt trött. Trodde seriöst att jag skulle dö av trötthet när jag kom till skolan. Det började med att jag hade matte och sedan svenska. Efter det hade vi musik och vi pratade om vilka låtar vi ska spela på Kultur Kalaset osv. Vi ska repa på måndag inan idrotten. Gött! Annars har dagen hara flytit på. Det har varit så otroligt kallt idag också, seriöst. Jag i princip nästan dör när jag går till skolan med min skinnjacka. Inte alls kul! Men den är så snygg, men i slutändan så är det verkligen inte värt att gå i sådan jacka. Det är föööör kallt! Jag hade tänkt att packa mina idrottskläder och sedan kolla på The City. Hoppas att det har kommit något nytt avsnitt. Och jag hoppas verkligen att jag somnar, klarar inte och hålla uppe mina ögon så länge till. höhö. Vi hörs, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0