090217

Hallå på er. Dagens lektion började med SO. Jag och Cely gick ner till datasalen och skulle skriva ut några papper. Denna gången så funkade det. Yes! Så nu är vi klara med Så levde man förr arbetet. Eller ah, jag tror att Cely har några bilder kvar att klistra fast. Men det är ju icke så svårt. Nu vet jag inte om jag ska ha någon snygg design på själva arbetet eller framsidan. Det får jag ta och grubbla på senare. Efter det så hade vi rast, sedan matte. Idag hade jag och min grupp matte med niorna. Som alltid på tisdagar. Gött och känna sig smart, när det gäller matte. Annars har jag ju alltid haft så svårt med det. höhö! Sedan var det lunch. Jag är lite små trött idag eftersom att jag la mig vid ungefär halv två på natten igår. Filmen var ju så lång! Så det kanske blir att ta en liten tupplur när jag kommer hem ifrån skolan. Dock har jag engelska läxa tills imorgon, som vi verkligen inte fick glömma att göra. Åh, jag pallar inte. Vi har verkligen ALLTID engelska läxor, finns nog ingen dag då vi inte har det. Så blir att ta med sig böckerna hem och studa lite. Duktig som jag är. Det första jag skall göra när jag kommer hem ifrån skolan förresten, är att ta ut min hårförlägning. Åh jisses, det gör så ont! Har inte riktigt vant mig än. För jag skall färga håret på fredag eller torsdag, så jag skall låta mitt hår vila ett litet tag. Sedan slänger jag in hårförlägningen igen. Tills dess, så ska jag använda toffs. Fobi för att gå med kort hår nu för tiden. Vi hörs nog ikväll, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: eleni

tack så jätte mkt :D / eleni

2009-02-17 @ 13:07:16
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0