090214

Idag är det alla hjärtans dag. Hoppas att ni alla söta läsare får en lyckad dag. Sitt nu inte hemma och var ledsna! Jag har precis kollat klart på The Hills avsnitt. Jag har sett dem väldigt många gånger, men dom är fortfarande bra för det. Undrar när det kommer nya avsnitt, känns som att det inte har kommit några nya på ett väldigt bra tag. Zarah sitter jämte mig och nopprar ögonbrynen. Det gör så jävla ont, fyfan! Men jag ska strax göra det själv. brrr!! Klockan två så ska jag kolla på " Fredagen den 13:e " En film alltså. Finns flera versioner och fortsättningar av den. Men den är mucho bra har jag hört och tror till och med att jag sett den förut. Om det är samma film, of course! Jag ska kolla på Scrubs medans jag väntar på att Zarah ska bli klar och att filmen ska börja. Puss på er! =)



Uppdatering : Zarah håller just nu på att fixa mina ögonbryn. Hon är lite av en expert på det. Men det gör så ont, jag är ju inte van vid det. Jag har ju en helt annan apparat för att fixa ögonbrynen med. Men denna gången så fick Zarah göra det. Filmen har precis börjat och den är redan små läskig. Jag tycker om skräckfilmer, det är spännande när de är läskiga, men ibland kan det bli för mycket. Men de är bra för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0