090213

Hej på er! Skrev ett långt inlägg inan, men såg nyss att det inte hade publicerats och inlägget fanns inte kvar. Dagen har ifall varit jättebra. Började med att jag vaknade vid två tiden och satte på en film. Medans jag kollade på filmen så fixade jag mig och åt. Sedan vid fyra tiden så mötte jag och Cely upp Julia. Vi gick runt först, sedan så tog vi bussen in till Kinna. Där mötte jag först upp min syster pojkvän, eftersom att jag skulle hämta en grej. Sedan gick vi hem till Jonelia. Jag älskar hennes hus, det är så stort och fint. Vi kollade på film, pratade, åt och hade det trevligt. Höjdpunkten på hela lovet! Sedan vi halv elva så skulle Julia hem, så vi tog alla bussen samtidigt. Men Jonelia hade visst kollat fel tid på bussen, så vi sprang emellan busstationen och Jonelias hus. Först glömde jag min mobil, sedan så var det för kallt för att stå ute och vänta på bussen. Det var ifall en jättebra dag. Tack tjejer!

Är just nu med Zarah. Vi kollar på en jättehemsk thriller film. Det är så fruktansvärt psykade människor i filmen och jag undrar om det verkligen finns sådana människor i verkligheten? Vilket jag tror att det gör. Och, jag förstår inte ens hur de kan vara så jävla onda. Jävla ****** SVIN!! Zarah ska strax lägga sig, för att hon ska upp tidigt imorgon. Själv ska jag la sitta uppe och torska på datorn. höhö. Jag köpte ett par kängor av Samah, som jag gjorde sönder lite idag. Men när jag kom hem, så sydde jag lite på skorna och la på svart färg, så nu syns det inte lika mycket att det är sönder där. Jag verkligen älskar dem kängorna, så underbara är dem. Mina älsklingar! =)

Idag är det fredagen den 13de. Ni har väl inte missat det? Ringde dock till Samah inan som är hos hennes pojkvän och bad henne att inte komma hem ikväll. Inte vill jag ta några risker om det skulle hända något, för hon skulle ju trots allt gå hem från Kinna till Skene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0