090211

Hej på er! Min blogg har äntligen börjatt att funka, har inte kunnat logga in. Prövade några gånger, sedan så gav jag upp. Jag vaknade vid tolv tiden, sedan hoppade jag i duschen och sedan gick jag till affären. Sedan dess har jag bara varit hemma och kollat på TV. Alla tre filmer vi kollade på igår var bra, förutom en som sög så otroligt mycket. My Bluberry nights hette den. Rekomenderar den absolut inte! Ifall, The Grudge 3 kommer ut i mars, jag längtar så mycket. De filmerna är så bra, men lite läskiga är dem trots allt.

Igår så funderade jag på att tatuera mig. Jag vill antingen tatuera mig bakom örat, ett hjärta eller en not. Något litet, som inte är onödigt men betyder något. Eller så vill jag skriva något på ryggen. Vet inte riktigt hur man ska beskriva det, men ni som läser Kenzas blogg, vet ju hur hennes tatuering såg ut. Vill antingen ha en sådan eller en bakom örat. Men med en annan text isf. Är verkligen inne på detta, men jag vet inte om jag vågar. Ingen aning om jag ens får tatuera mig heller, vilket jag inte tror. Men jag fyller ju år snart, så please? Men kommer mer info om det, när jag vet mer. Trots allt fyra månader kvar tills jag fyller år. Ska fortsätta att kolla på Top Model nu, snart börjar The Hills! =)


Jag är sjukt trött på att höra om Bella ( blondinbella ) och om hennes pälsjackor. Låt människan vara och hon får la köpa och bära vad hon vill. Trots att det är päls, so what?! Tusen människor som bär päls, så ni kan la klaga på dem också och skriva om dem i tidningarna. Bella, you rock!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0