090210

Jag har inte gått och lagt mig än. Jag och Zarah sitter i mitt rum och lyssnar på massa musik som går på MTV. Vi väntar på Samah, som skulle gå hem ifrån Kinna. Men hon verkar inte dyka upp? Jaja. Idag är det ifall tisdag och den 10 februari. Tiden går ju så fort och snart börjar skolan igen. Okej, det är nästan en vecka kvar. Men dagarna går så sjukt fort. Måste egentligen plugga lite i veckan också, men jag hatar att min dator inte funkar. Jävla skit! Måste skriva ut några papper till mitt arbete, men det kunde jag antingen göra hos Alexandra eller Cely. Tack gud!! Idag ska jag som sagt städa. Det blir en rejäl städdag i min och Samahs lägenhet. Zarah är ju också här och sover i lägenheten, så hon har erbjudit sig att städa hennes rum som hon sover i när hon är på besök hemma. Hon åker ju tillbaka till Stockholm om en vecka och börjar jobba. Grattis till jobbet! =) Hade tänkt och åka upp och hälsa på snart någongång. Men så är ju sjävklart skolan i vägen.. as! Nu ska jag inte klaga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0