090209

Hej! Idag är det måndag och en ny vecka. Klockan är strax halv fyra på morgonen och jag borde ligga och sova nu. Förhoppningsvis så är jag pigg senare, om jag ska kunna komma iväg. I veckan hade vi tänkt att få ihop ett gäng och bowla. Vi har gjort det förut och det har varit jättetrevligt! Föressten, häromdan när jag skulle beställa från Style by stars, så hade jag valt några plagg jag skulle köpa, men så visade det sig att man var tvungen att betala genom ett bank konto. Vad jag märkte ifall, såg inte att man kunde betala på något annat vis. Vilket jag blev lite smått sur för! Och, varken mamma eller pappa var hemma. Och, Zarah var i Stockholm så henne fick jag icke tag i. Kunde ju inte heller bara beställa och låta pengarna dras från någons konto, utan att fråga. Broshan var ju hemma, men han var ju ingen ide att fråga. Han är så noga med sådant. Blä! Fast nu är ju Zarah hemma, så det är ju lugnt att sätta in pengar på hennes konto eller Samahs. Ifall, ni får ha en bra dag! Kanske hinner blogga senare inan jag åker, om jag kommer iväg. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sofia

Skönt med lov !!

2009-02-09 @ 03:53:54
Postat av: hanna

vad ska du hitta på idag?

2009-02-09 @ 03:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0