090208

Hello! Ikväll/natt har jag tillbringat framför TVn och inte datorn. Jag har hållt mej ifrån datorn i några timmar, det var skönt. Har ifall kollat på OC och någon annan film. Den var sjukt bra! Lånade den av Steph. Har även druckit massa Burn. Det är gött och håller mej uppe. De har kommit i större flaskor nu. Det kan ju icke bli bättre! Sitter just nu i mitt rum, alla lampor släkta, förutom en liten lampa som är tänd för att jag ska kunna se hur jag skriver. Tvn är självklart på och jag väntar på att Femme Fatale ska börja. Jag kollade föressten ut genom fönstret inan och det har börjat snöa. Vafan, inte igen!! Jag orkar inte med snö längre. Då kan man inte gå med vita Converse skor. Nu är la de flesta på Stars och har det kalas roligt. Jag hoppas att Samah och de andra har tagit något kort på Ken. Annars blir jag så besviken på dem! haha.
Idag är det söndag, och en vecka framöver så har jag ingen skola. Fy, det är så härligt. Ska bara njuta och chilla. Längtar tills maj, april för då börjar jag och Alexandra att skejta igen. Vi har nog båda tappat väldigt mycket, men eftersom att det är Alexandra som lärde mig att skejta. Så skyller jag på henne! haha, nej jag skoja. Men det fixar sig! Jag kommer ihåg allt jag lärde mig ifrån förra året, nu är det ju bara att sätta det. Sedan ska vi till Umeå och skejta, längre fram på året då! :D Chill!! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0