090207

Hej! Hur var eran fredgskväll? Själv hade jag kul i början av kvällen, men sedan spårade bara allting ut. Som vanligt och det är aldrig på grund av mig. Så surt! Fick ifall tag i pappa och allting fixade sig. Vi fick köra lite här och där. Sedan mötte Zarha och Steph mig. Träffade även Brian, Daniel, Emil osv. Vi gick sedan upp till Frölich och åt och pratade om precis allting. Jag, Zarah och Steph har ju inte riktigt umgåtts sedan dem kom hem ifrån Stockholm. Så det var chill! Kom ifall hem sent på natten. Usch, hade ju verkligen tänkt att kvällen skulle vara bra. Men då gick det över gränsen. Jaja, idag är det ifall lördag. Skönt! Är väldigt seg och trött idag. Mamma är i Borås. Jag har fått en kusin, det blev en flicka. Pappa är i Göteborg. Så bara barnen hemma, jag har precis lagat kyckling och så till oss. Jag börjar bli duktig på detta! Ikväll skulle vi ju egentligen sova hos Ullas pappa, men tror ej det blir av. Ifall inte för min del. Så jag ska nog bara sitta hemma och ta det lugnt. Känns som att alla ska till Stars ikväll, för att Ken Ring uppträder ju. Vad skoj, önskade att jag kom in. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: solaf

hej fin blogg kolla in min!

ha en bra dag!



kramar,solaf

2009-02-07 @ 17:25:17
URL: http://solaafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0