090205

Hej på er! Jag har inte bloggat på typ två dagar tror jag det är. Har varit alldeles för inne i allt pluggandet och samtidigt så har jag fått virus på min dator. Så det går knappast att använda den. Har även virus på mitt bredband. Lite surt, men jag har klarat mig förut. Så vad gör denna gången annorlunda? Zarah kom ifall hem från Stockholm idag, så hon har med sig sin laptop. Så jag använder den just nu. Var inte i skolan igår, vilket blev att jag fick sova ut och pluggade förfullt. Går inte detta provet bra, så vet jag fan inte vad jag pluggat på asså. Har pluggat som en galning och känns som att jag kan det mästa nu. Jag ska klara det! Skoldagen har ifall varit helt okej idag. Det gick ganska fort och sedan jag kom hem från skolan, så har jag ägnat min tid åt att plugga. Gjort massa frågor, förhört mig själv osv. Har biologi prov och matteprov imorgon. Usch, två hemska prov på samma dag. Lyckat! haha =) Matten tränar jag ifall aldrig inför, jag tar det som det kommer. Imorgon, kvart över tre. Så slutar jag för skoldagen och har lov i en vecka. Det kan inte bli bättre! Jag älskar det och ska bli så skönt. Det blir att fira lovet hos Anna imorgon. Ska bli så härligt! Hoppas bara att inte Ulla är tvungen att åka med till Norge. Då är hela mitt lov förstört. Jag ska fortsätta att kolla på Vänner nu och sedan plugga lite till. Sedan blir det sängen, är så otroligt trött. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0