090203

Hej på er! Provet idag tror jag gick bra. Jag får la hoppas! Annars har dagen bara flytit på, det har varit skönt. Slöjden sög idag, som vanligt. Finns inga ord för hur onödigt det är. Ifall, idag har jag ingen aning alls om vad jag ska göra. Kanske är med Ulla senare. Det återstår och se, hon har ju utvecklingssamtal idag. Får se vilket humör hennes mamma är på! höhö, jag älskar deras familj! =) Stört skön! Jag har så ont i mina fötter, hade mina kängor idag och jag lyckas alltid få så ont när jag har på mej dem. Usch, vilken smärta! Ska aldrig mer någonsin använda dem. Får hålla mig till mina underbara sköna Converse. Ingen skola imorgon, härligt! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0