090202

Hej! Idag var jag på ett väldigt bra humör, om man gemför med igår. Det är så härligt och vara glad, och att ha den känslan. Steph fyller 20 år idag, grattis grattis! Jag ska ifall plugga idag och rättade sagt ska jag plugga hela veckan. Fick reda på att jag hade biologi prov på fredag. Och idag fick jag tillbaka Kemi inlämingen och kemi provet. Jag fick G på båda och jag är nöjd! Ska senare till Ulla med Cely. Vi hade tänkt och plugga. Eller ah, jag måste plugga. Det behöver vi alla tre, men vi har en tendens att inte göra det endå. Utan bara slösa bort tiden. Men det går inte tyvärr, denna veckan ska jag plugga stenhårt. SO prov imorgon och jag börjar bli lite smått nervös. Jag måste kunna det! Jobba stenhårt denna veckan och på fredag, festa loss! =) Superkul. Vi hörs nog senare. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0