Vilken skön dag!

Idag har det varit en riktigt skön och chill dag. Har ju som sagt varit barnvakt åt min lillebror med Zarah och Steph. Medans dom sov ett tag, så stack jag ut med min lillebror. Vi lekte för det mesta, för det tycker ju han om att göra. Zarah har en jättestor gräsmatta utanför henne, så vi satte oss i gräset. Sedan började vi plötsligt kasta gräs på varandra och jaga varandra. Det känndes som att vara 9 år igen. Haha! Men skoj var det. Jag fick ifall springa och träna på min kondition lite, vilket behövs. För den har blivit SÅ dålig under sommaren. Otroligt! Min idrottslärare kommer la att döda mig när jag kommer tillbaka. Sedan gick jag över en stund till min syster och hennes pojkvän, behövde en paus från ungen. Hehe! Men efter en stund så gick jag tillbaka till Zarah och dem andra. Alexandra kom även över, hehe. Så vi har chillat, spelat badminton, lyssnat på musik, varit på MC osv. Har ju varit så otroligt skönt väder ute! Lycka säger jag bara.

Jag kom hem vid halv ett ungefär. Nu när vi inte har moppen, så får vi anpassa oss till bussar. Gäller mig & Steph. Hehe! Lite synd, men det funkar. Annars blir det taxi som gäller. Funkar alltid! Jag är rätt så trött, men vill inte lägga mig än. Men trots det så skall jag faktist upp tidigt imorgon, eller ja vi skulle bada imorgon. Men jag tror ingen av oss orkar det riktigt. Men jag skall till affären och köpa lite grejer imorgon med Steph. Måste även duscha, fyfan mitt hår är så jävla äckligt. Jag dör.. Grillning står det även på listan imorgon kväll!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0