Vad är det för fel på mig.

Ena studen är jag glad, andra studen är jag arg. Sedan är jag hur glad som helst och sedan blir jag hur ledsen som helst och känner hur tårarna rinner. Fan, jag hatar detta och jag förstår inte ens varför. Åh! Det är nu jag skall vara hur glad som helst.

Annars har dagen varit jättebra faktist. Varit med Zarah och Steph, lika roligt som alltid. Vi gick även över en stund till Tobbe, sedan gick vi hem igen och kollade på film. A walk to remember fick det bli. Det är en ganska fin film, men så jävla seg är den. Och jag har nog kollat på den 27376 gånger och jag skojar inte, haha. Så man vet ju exakt vad som händer. Men vi kollade bara halva då Steph fick ett speciellt samtal mitt i allt. Jag & Zarah hoppade verkligen. Haha! Jag tror Steph själv dog för stunden.

Nu skall jag lyssna på musik och sova. Imorgon blir det att dricka och festa som gäller. Hjälp, vad skall man ha på sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0