Seg söndag.

Vilken seg dag det har varit. Jag har ifall kollat på tv hela dagen och så har jag städat. Känns jätteskönt! Men nu har jag inget och göra. Jag måste egentligen in till Kinna och hämta en grej, men jag orkar verkligen inte. Ingen lust alls. Så jag hoppas att min trevliga syster kan hämta upp grejen jag behöver innan hon åker hem. Zarah är fortfarande kvar, tro det eller ej. Det är liksom ett mirakel. Haha! Jag tror att hon saknar att bo hemma, jag menar... Det är ju så härligt att bo hemma hos oss! Alltid lika trevligt och roligt. Hehe. =)
Vi ska nog möta upp Steph för en cigg snart, om jag inte minns fel. Sedan blir det nog att läsa lite hade jag tänkt och Tv tittande hela kvällen tills jag somnar. Är rätt så trött känner jag just nu!

Hörs imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0