Så jävla hemskt.

Zarah har ju som sagt fått en katt av mig & Samah. Hon blev jätteglad! Nu har en fästing dock fastnat på katten och de försöker att få bort den nu. Det är så hemskt att höra hur katten låter och hur hemskt det måste vara för den. Verkligen hemskt! Jag som annars verkligen hatar djur, men nu tycker jag faktist otroligt synd om den. Den är ju endå så söt och liten!

Annars så gör jag inte alls mycket. Är fortfarande trött och seg. Bestämt mig för att åka med till Borås imorgon ifall. Vi skall göra ett besök hos läkaren och sedan kolla upp lite kattgrejer. Får se hur det går, hehe.

Jag har duschat håret hos Zarah även eftersom att jag inte skulle ha hunnit att göra det hemma pga att klockan e för mycket. Så skall platta håret när jag kommer hem och sedan lägga mig och vakna tidigt för att duscha kroppen innan jag åker iväg till Borås. Sedan blir det att chilla och dricka på kvällen.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0