Ring My Bells.

Hej allesammans!

Min kära bror var och köpte mat innan efter jobbet åt min lillebror och körde hit det och lämnade det. Jättesnällt! Sedan tog han över ansvaret tills mamma och pappa kom hem. Tack! Sedan behövdes jag tydligen i Kinna för en grej, så jag åkte dit med taxi eftersom att jag inte hade någon annan som kunde skjutsa mig. Men det fick gå, taxi funkar alltid. Hehe! GIck upp till Christoffer och satt där med dom andra en stund, sedan gick vi tjejer över till Zarah. Där satt vi en lång stund och pratade om lite allt möjligt. Sedan gick vi över till Christoffer igen och chillade. Efter en stund så gick jag, Steph och Zarah hem till henne. Vi lagade mat och pratade. Älskar att vi tre kommer överens så otroligt bra, för det mesta ifall. Nästan alltid och det är så gött. Det blev en tidig kväll då Zarah hade druckit och var jättetrött, så jag & Steph åkte hem.

Väl hemma så trodde jag att alla sov, men när jag skulle in till mamma och dem så var dem visst uppe. Pratade lite med dem om deras kväll och de frågade vad jag gjorde hemma. Dom tycker det är onödigt att komma hem sent från Zarah, när jag väl kan sova över där. Hehe! Sedan började dem prata om något helt annat och jag orkade inte stå kvar där, så jag sa godnatt och gick in i mitt rum. Sitter och lyssnar på musik och är allmänt glad. Skall verkligen hålla denna glädje under den sista tiden av sommaren. Och jag har saker kvar som jag vill göra under sommaren. Zarah & Steph, ni vet vad! ;) höhö.

Nu skall jag kolla på filmer som jag laddat ner. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0