Onetwothree.

Vips!  Så hamnade jag hos Zarah. Jag orkade faktist inte vara hemma mer då min farbror och hans dotter var där. Hon jag färgade håret på! Det blev förövrigt jättefint och jag är supernöjd, vilket hon är också. Men ja, sedan blev hon jobbig och började fråga om allt mellan himmel och jord. Så jag gav upp och sade adjö till mina föräldrar och åkte hit. Hehe! De förstod mig. Så vi sitter och kollar på Tv just nu, Steph är på väg hit. Vi skall nog till affären senare, jag är sugen på någonting. Egentligen skulle jag sluta äta onyttigt igår, men det gick inte så bra. Så ja, ett sådant löfte funkar helt enkelt inte för mig. Fast man behöver ju inte vara sugen på något onyttigt heller, men brukar oftast vara så.

Annars blir det en lugn kväll. Längtar till helgen lite, tror Samah och Alexandra är på när det gäller och dricka. Hoppas! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0