Make Believe.

Sitter och lyssnar på Sibel med låten Make Believe. Riktigt bra faktist och typiskt att hon kommer till Hotellet imorgon och jag inte kommer in. Ganska trist, men jag borde ha vant mig vid detta läget. Annars gör jag inte så mycket, väntar på att mitt batteri till kameran skall laddas klart. Var så otroligt längesedan jag använde kameran och tog bilder på precis allt och ingenting. Hade tänkt och göra det sedan när jag slutat skolan. Att fota är otroligt roligt.

Idag är det fredag. Varit pigg sedan i morse och är det fortfarande. Redbull kan göra så mycket ibland. Jag har haft tre lektioner än så länge. Engelska, matte och musik står kvar på schemat. Inte så hemskt, det går ganska så fort. Sedan slutar jag kvart över tre och då skall jag rusa hem. Hehe! Vet inte vad jag, eller rättade sagt vi skall göra idag. Göteborg, dricka eller någonting. Är lite förvirrad, hehe. Men nu vill jag så gärna gå på bio ikväll! Det hade varit så härligt. Men jag vill även klä på upp mig och ha på mig klackar och dansa! Jag säger det igen... jobbigt och inte vara över arton.

Hörs när jag kommer hem! Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0