Hjälp!

Nu har systrarna Ali och Tarky precis varit i affären och handlat mat och sådant inför ikväll. Vi skall kolla på film hos Zarah och bara ta det lugnt. Skönt tycker jag! Vet dock inte om Samah skall vara med och kolla, tror hon skall till sin pojkvän, men det återstår och se. Steph skall ifall vara med. Och hjälp, jag har blivit galen i popcorn. Det är otroligt gott, men måste sluta med det. Inte för att jag äter det så ofta, men när jag väl äter det så. Haha!

På torsdag åker mina föräldrar till Göteborg och övernattar där, skoj för dem. Borde föreslå att de skall flytta dit istället snart. Hehe! Så då lämnar de lillebroshan hos oss andra. Skadar aldrig och ta hand om den ungen. Men tillslut så tar dem säkert med honom, om man vill det dvs. Skönt att det bara gäller en dag, så har man helgen fri.

Vi hörs imorgon! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0