Gårdagen!

Igår kväll bestog av att jag var arg, blev en hel del skratt och massa tårar. Ja, min fredagskväll blev inte så jättelyckad som jag trodde att den skulle bli. Men trots att den inte blev så lyckad, så hade jag faktist roligt då jag kunde ha roligt. Sedan blev det övernattning hos Cleez.

Kom inte hem förrens en stund sedan. Har varit lite med Zarah och Steph en stund, sedan tog jag bussen hem med Samah. Skall hoppa in i duschen strax. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Tror att vi kör på en lugn kväll, vilket behövs tycker jag. Med massa filmer och godis! Fast dricka hade ju inte varit jättefel.. Men nix! Ja juste, jag har även pluggat lite. Väldigt duktigt av mig!!

Nej, usch.. dålig jag blivit på att blogga. Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0