CrazyInLove.

Nu är jag på ett bättre humör! Hehe. Ibland kan det gå över genom att lugna ner sig och få ut sina känslor ibland och tala om dem. Japp, jag mådde bättre direkt efteråt. Vad skönt! Jag hatar att gå och lägga mig när något bekymrar mig.

Vi har ifall ätit MC mat och kollat på tv. Vi har även kollat resor, så att man kan åka utomlands över en helg eller en dag. Det hade ju varit roligt nu innan skolan börjar. Men vi skall undersöka detta mer imorgon och ringa några samtal för att ta reda på lite mer information av Apollo eller Fritidsresor det kanske var.

Imorgon är det tisdag. Segt har det gått! Visst, jag vill att det skall gå segt för att inte få börja skolan, men endå så vill jag börja skolan just nu. Jag har verkligen så otroligt tråkigt på dagarna och går man i skolan så går dagarna riktigt fort. Men ja, om några dagar så kommer jag nog få tårar för att jag inte vill börja skolan. Haha! Jag e duktig på att ångra mig. Men ifall, jag har lovat att färga min kusins hår idag. Orkar inte, fast jag har ju lovat så. Hoppas att hon ångrar sig, haha!

Hörs imorgon. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0