Breathing Your Love.

Nu har jag duschat, fixat håret och ätit. Åh, skönt! Jag är liksom sten död i huvudet. Jag behöver nog sova några timmar till. Men jag har ingen lust att gå och lägga mig i detta fina vädret. Eller ja, att veta att det är fint väder ute.

På tal om något helt annat så har sommarlovet gått så otroligt fort. 18 dagar kvar och sedan börjar jag skolan. Åh, det har gått alldeles för fort och jag vill verkligen inte börja skolan. Men antar att det bara är att bita ihop, gå ut nian och sedan kommer det efterlängtade sommarlovet igen. Fan! Men nu får jag nästan se till att njuta dem sista dagarna och dessa två helger som är kvar. Men o andra sidan är det gött att träffa vännerna igen. Men alla jävla äckliga problem o falska människor som bara finns o stör mig så fucked up mycket. Well, jag antar att det hör till! Jaja, Aliaa det är bara att stå ut och göra det bästa av saken.

Nu skall jag sminka mig. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0