29824847.

Vill att lördag skall upprepas igen. Hade ju sjukt roligt igår kväll och jag behöver ha det just nu känner jag. På ett bättre humör nu ifall så att jag lever, hehe. Väntar på att broshan skall sluta jobbet, så att kan ta över barnet som jag just nu passar. Med andra ord, min lillebror. Har varit barnvakt åt min lillebror i flera timmar, i princip hela dagen. Men jag klagar inte, ställer alltid upp för mina föräldrar om det så behövs. Men han e så hungrig nu och jag e så dålig på att laga mat att jag inte vet vad jag skall göra. Så broshan skall köra honom till Mc, så att han får äta. Shysst och jag hoppas att han håller det också! Annars blir jag besviken. Jag får se vad jag gör av min kväll, tv tittande eller någonting.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0