2746938.

Hej! Hemma nu. Har ätit och haft några samtal med min kära mor. Alltid lika trevligt! Vi satt mest och diskuterade om skolan och lite annat som händer framöver. Zarah la sig och vila en stund, hon mådde inte så bra. Sist jag frågade fick jag höra " Det känns som att jag vill hoppa. " Med andra ord, hon mår verkligen dåligt. Får hoppas att det går över, för vi skall strax ut. Vill ut så fort som möjligt, så att det inte bli försent. Skall ju lägga mig tidigt idag, senast elva. Hehe. Måste hinna duscha osv senare också. Trodde jag skulle sitta och vara jättenervös idag, men det är jag faktist inte alls. Fattar ju egentligen inte varför jag skall vara nervös ifall.

Ha en bra söndag, så hörs vi nog imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0