17.13

Jag pallar inte. Är trött och seg. Ont i halsen och det känns som att det blir värre. Trodde det hade blivit bättre. Men nu börjar jag tveka. Hoppas det blir bra så att man kan komma iväg till skolan utan att klaga på att man har ont när man väl är i skolan och sedan går hem. Lika bra att bli frisk.

Annars så fyller ju min mamma år. Har varit middag här och Steph har även varit här också. Jättetrevligt! Hoppas att hon får en bra dag, det förtjänar hon så otroligt mycket. 

Annars så är vädret dåligt och jag kan inte heller gå ut. Jag har absolut ingenting att göra. Så jäkla trist är det! Så Steph & Zarah skall åka in till Kinna och hämta DVDn från Zarah, så att vi kan kolla på brända skivor, eftersom att man inte kan göra det med min. Så snällt av dem att vara med mig! =) Hehe. Det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0