17.05

Jag har nu fixat mig och skall strax kolla kläder och sedan åka iväg till Zarah med Steph. Vi skall göra ett stopp för att köpa Bingolotter också. Vi får la hoppas att vi har turen på våran sida idag. Vilket vi nästan aldrig har, men man kan ju alltid få hoppas. Jag sitter och lyssnar på serbiska låtar och sjunger med. Jag var en gång ett stort fan av serbiska låtar. Fråga mig inte varför, jag är ju inte ens serb själv. Men det är nog för att jag haft kompisar som varit det, så det har liksom fastnat. Hehe!

Nej, nu skall jag kolla kläder. Svårt att hitta kläder när man har så mycket, för man vet liksom inte vart man skall börja att kolla. Jävla skitkläder, måste nog rensa garderoberna snart.. IGEN!

Ha en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0