090825

Hej! Skoldagen har varit jättebra. Hade en håltimma på ca två timmar, om inte mer. Trodde det skulle bli så tråkigt, men det var riktigt roligt faktist. Sedan mötte jag även upp Steph och pratade med henne. Vi skiljdes åt när min sista lektion för dagen började och det var HK. Rolig lektion där också, beror nog på gruppen och den nya läraren. Perfekt. Slutade tio över tre, kom hem och hoppade i duschen. Sedan efter det så satte jag mig ner och pluggade. Det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli, utan det gick fintfint. Ibland gäller det att bara tänka positivt och sluta vara så otroligt negativ som jag alltid är annars. Nu skall jag alltid plugga efter skolan, om jag har läxor dvs och sedan när jag är klar med det, så kan jag gå ut och göra det jag vill. Körde på det idag och nu skall jag strax åka in till Kinna.

Ha en bra dag och njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0