090821

Hej bloggen!  Idag är det fredag.

Har inte bloggat på några dagar. Har inte riktigt haft tid faktist, är ju inte ofta jag är upptagen. Men se där, hehe. Jag har för det mesta varit i skolan på dagarna och sedan har jag umgåtts med Cleez. Träffat Zarah & Steph också. Är det enda jag har gjort dessa tre dagar sedan jag började skolan. Och jag som inte skulle få träffa Zarah & Steph redan. Men eftersom att jag inte haft läxor och prov, så kan man lika gärna passa på, för redan nästa vecka kan jag tänka mig att vi drar igång riktigt hårt i skolan. Men ja, bara att stå ut! Varit tre jättebra dagar ifall och idag är det fredag. Varit en kanon bra dag i skolan. På morgonen var det segt, men sedan vände det. Jag är lycklig och så glad! Känns så härligt.

Jag skall strax hoppa in i duschen. Sedan skall jag fixa mig lite och sedan åker jag in till Kinna. Idag skall vi chilla och dricka!! Vi hörs. Ha en toppen bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0