090818

Hej bloggen!!

Jag är verkligen så trött, men börjar piggna till lite nu, hehe. Igår kväll så var vi hos min systers pojkvän. Det var trevligt, var bara så jävla seg. Men ja, sedan började det bli tråkigare och tråkigare. Sedan gick jag & Cleez hem till honom. Så där har natten och lite av dagen spenderats. Mycket trevligt! =) Jag kom till Zarah för en stund sedan, varit uppe hos syrran och hennes pojkvän en stund. Sedan kände jag att jag behövde en dos av Zarah&Steph. Tyvärr är inte Steph här, men vi skall strax åka ner till Skene, hem till mina föräldrar och sedan skall vi träffa Steph. Uhu, jag längtar redan. Shit, tänka sig att jag saknar dem nu och det har typ gått en dag (!!). Men ja, jag skall sköta skolan och både hinna med att träffa dem. Kanske inte lika ofta, men att bara få träffa dem gör mig lycklig.

Och nu saknar jag C. Nu : Åka till Skene. Träffa föräldrarna. Sedan möta upp Steph.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0