090817

Hej bloggen!

Har hunnit att duscha och skall strax äta. Skönt är det! Har suttit och kollat på Tv med broshan ett tag. Alltid lika roligt, speciellt när vi har samma humor också. Han är nog lite sjukare än mig bara, höhö. Annars så är allting lugnt. Väntar på att Gossip Girl skall börja. Idag är det måndag, vilket betyder sista dagen som jag verkligen kan njuta av min ledighet o göra vad jag vill. Visst, jag är ledig imorgon också. Men inte samma sak då, för då kommer jag förmodligen vara jättenervös, lägga sig tidigt o absolut inte kunna somna, absolut inte sova för mycket på dagen, för då somnar jag VERKLIGEN inte senare mot kvällen. Ja, jag kan fortsätta ett bra tag. Men som sagt, vara positiv. Jag försöker verkligen! Men skall bli skönt och få träffa Cely nu framöver också, jag har saknat henne jättemycket. Vi är så olika, men endå så lika.

Ikväll blir det ifall att dricka och chilla. Roligt! :) Hörs innan jag åker iväg. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0