090816

Dagarna bara går och går. Har funderat lite och upptäckt att jag inte gjort något speciellt i sommar alls. Lite keligt tycker jag. Jättekeligt faktist. Förra året var jag utomlands hela sommaren, förutom en veckas uppehåll. Men jag hade ju så otroligt kul då, men saker och ting var annorlunda då. Idag är det en helt annan grej. Men jag har ifall fått umgås så otroligt mycket med Zarah & Steph. Kommer ju bli rejäl ändring på det nu när skolan börjar. Kommer nästan bara att träffas på helgerna, om jag inte har plugg vissa dagar eller slutar tidigare. Detta året skall skolan skötas jättebra!

Ifall, nu är jag uppe. Vaknade ovanligt tidigt, vilket suger. Är fortfarande lite trött, men äsch det går nog över senare. Får ta och dricka Redbull, så vaknad jag nog till liv igen. Dagens planer är att ha en Bingolottokväll. Hehe, får la se om dom andra hinner vakna i tid, så att vi kommer iväg. Hehe, tvekar men jag hoppas verkligen! Nu hade jag tänkt att äta tacos och sedan bara chilla!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0