090812

Hej! Varit uppe sedan nio ungefär då en viss person fick för sig att messa mig. Haha! Annars har jag legat i sängen och funderat på lite allt möjligt och kollat på tv. Sedan orkade jag inte ligga kvar, så jag satte mig vid datorn. Lyssnar på musik och messar. Skall strax börja sminka mig och sedan välja ut kläder. Jag är ifall ute i god tid, vilket jag säkert kommer att ångra sedan pga att jag alltid fixar mig så fort, så har jag massa tid över och vet inte vad jag skall göra. Jag hinner att kolla på Sjunde Himlen lite ifall innan jag sticker iväg till bussen.

Igår kväll så åkte vi hem tre på Stephs moppe. Det var riktigt hemskt och jag tycker synd om Edona som fick sitta längst ut. Det gör så förbannat ont! Måste verkligen ha sett roligt ut. Folk måste tyckt att vi var galna eller så. Mycket skratt blev det ifall och jag älskar att åka bakvägen. haha!


LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0