090808

Hej bloggen!

Jag har blivit brun i ansiktet. Yay! Och lite på kroppen, speciellt benen. Well, jag skall inte klaga. Idag är jag ifall uppe tidigt och jag som skulle sova ut, men kom upp lite grejer. Sitter i min säng och lyssnar på Justin Timberlake. Han e ju jättebra, har bara glömt av det. Annars väntar jag på att Samah skall komma hem. Jag försöker även få tag i Steph, men hon har antingen stängt av sin mobil eller så pratar hon med någon. Kan tänka mig att det är alternativ nummer två. ;) Vi skulle till Systemet inför ikväll och sedan hälsa på Zarah. Men som tur va, så har jag annan alkohol ifall vi inte skulle komma iväg.

Har hänt en liten grej, men hoppas att vi kommer iväg ikväll endå. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0